sobota, 10 listopada 2012

Vintage ,Retro




   Kilka nowych  poduszek, koszyczków i woreczków Vintage

   Podusie są zapinane na suwak. Nadmiar troczków i kokardek zmienił projekty poszewek. W woreczkach zastosowałam nity ,którymi ozdobiłam aplikacje. .Przez oczka(nity z oczkami) przeciągnęłam kordonek i zawiązałam na supełki. Nie zrobiłam zbliżeń.Dopiero teraz na to wpadłam.



 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
Nity widać na tym zbliżeniu .Co to jest zobaczycie  w następnym poście.A może zgadniecie?
 
 
 
 
????????????????????
 
 

33 komentarze:

  1. Jakie to wszystko piękne! Podusie bosssskie :)Wspaniały pomysł na koszyczki i Twoje woreczki, które uwielbiam :)))
    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewelinko,dzięki .Wielu z moich znajomych zachwyca się Twoimi broszkami i serduszkami.

      Usuń
  2. Piękne, świetna poduszka, woreczki też super:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza poducha - bardzo wyjątkowa i klimatyczna. Prace wyglądają na proste, ale pewnie sa bardzo pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak odpowiedzieć.Jedne z dziewczyn nie chcą słyszeć o aplikacjach na poduszkach lub wszywaniu suwaków.Inne ,że to proste.Dla mnie dość kłopotliwe było chociażby nitowanie woreczków.

      Usuń
  4. Śliczne i klimatyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. witam serdecznie piekne podusie zapraszam w moje skromne progi http://martynkowo2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie.Dziękuję za zaproszenie.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Świetny pomysł na ozdobienie koszyków ! A ja mam właśnie takie, które mi do niczego nie pasują. Chyba skorzystam z pomysłu (jeśli można oczywiście) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że można-nie jestem samolubna.Wiele pomysłów rodzi się patrząc co robią inni.

      Usuń
  7. Śliczne, śliczne, wspaniałe:))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności...zawiało takim swojskim..wiejskim klimatem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażę o takim domu.Zaszalałabym dekorując go świątecznie.

      Usuń
  9. Śliczne podusie i woreczki, a to coś tajemniczego - nie mam pojęcia co to jest, ale jakoś z bucikiem wysokim sznurowanym mi się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wszystko :)) Czyżby fragment świątecznego bucika ? Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  12. hah ha a jest nagroda dla tego kto zgadnie? Bo ja bym obstawiała łyżwę vintagę. na pewno cudowna i powiedz ,ze nie mam racji!
    Łyżwa drogie Panie , Łyżwa.
    Cieszę, się,ze się tak rozkręciłaś z wzorami, jest bardzo ciekawie:o)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz,masz...nagrody nie przewidziałam ale mikołajkowe candy tak.

      Usuń
  13. Hmmm mi to wygląda na kawałek kozaczka :D Jak zwykle piękne rzeczy pokazujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne, piękne piękne- już jestem monotematyczna w tych komentarzach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nasze komentarze takie właśnie są.Nie ma w tym nic złego.A może by tak "kopiuj" "wklej" Ja uwielbiam Twoją monotematyczność.

      Usuń
  15. Śliczne, jak zawsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana witaj :)
    Dopiero teraz wpadłam a tu...
    miało być bez pomysłu, tiaaa...
    CUDA kochana, CUDA!
    Podusie oczywiście, że przepiękne! Jest idealna!

    A te łyżwy!!! Rany, istne szaleństwo!!! SĄ ŚWIETNE!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń